Har du spørgsmål? Skriv til os her Brug for hjælp? Ring 78787027
Menu

Digital markedsføring

Arbejdet stopper ikke, når din digitale platform er udviklet.
For at din platforme bliver set, hjælper vi også gerne med strategien for din digitale markedsføring gennem SEO, Google AdWords og SoMe.

applications-apps-blur-533446.jpg

Den gode Customer Journey

Dine kunders Customer Journeys er en kortlægning af alle de kontaktpunkter dine kunder har med din virksomhed. For at skabe den optimale Customer Journey skal du følge dine kunder på tværs af de enheder og systemer, de benytter og give dem en uafbrudt service. Det kræver den rigtige opsætning og teknik.

En Customer Journey starter typisk med kundens realisation af, at de har en mangel eller et ønske. I dag går de fleste til Google, når de mangler noget, og det er derfor vigtigt, at du er til stede i toppen af Googles søgeresultater, når dine potentielle kunder foretager en søgning.

Hvis kunderne ikke køber hos dig i første omgang, skal du være klar til at ramme dem med retargeting, så de bliver mindet om, at du eksisterer på diverse andre platforme. Det kan fx være ved, at du viser dem en reklame for et produkter på Facebook, når du kan se, at de har vist interesse for det på din webshop.

Når kunden har købt, skal du forsøge at gøre dem til loyale kunder ved at sende dem kontinuerlig information. Det kan du fx gøre gennem et godt nyhedsbrev.

Du skal samtidig kunne følge din sides performance på Google Analytics, så du ved, hvor du skal optimere.

Vi hjælper gerne med at kortlægge dine kunders Customer Journeys og se på, hvordan du med den rette teknik på plads kan være til stede i alle relevante kontaktpunkter undervejs.

Rådgivning i at vælge de rigtige muligheder

Der findes rigtig mange forskellige muligheder, når det kommer til digital markedsføring. De forskellige muligheder henvender sig til forskellige typer af virksomheder. For nogen giver én platform rigtig god mening, mens den for andre vil være fuldkommen vanvittig at investere penge og tid i.

Vi kan rådgive dig i, hvilke kanaler og muligheder der giver bedst mening for dig og din virksomhed at satse på. Det kan være alt fra SEO og Google Ads til diverse sociale medier.