Har du spørgsmål? Skriv til os her Brug for hjælp? Ring 78787027
Menu

Designet er jeres visuelle, digitale identitet. Det indeholder alt det man kan se, når man møder jer online.

Op til 94 % af de faktorer, der påvirker folks opfattelse af et brand, er designrelaterede, når de møder det online. Derfor er det vigtigt, at jeres design fortæller alt om, hvem I er og hvad I har at byde på.

Jeres digitale design er ofte det førstehåndsindtryk, I møder brugerne med, og med det rette design kan I ved første øjekast få brugerne til at

  • lide jeres brand
  • forstå jeres budskaber
  • have lyst til at handle med jer
creative-creativity-design-1266012-2.jpg

Et flot og fedt design, der sender de rigtige signaler, er derfor en meget vigtig del af jeres digitale forretning.

Vores hold kan enten tilpasse jeres digitale universer den visuelle identitet, I har i forvejen – eller vi kan skabe en helt ny visuel identitet til jer.

Vi har fx lavet designet til Happy Helpers online univers.

banner-HH.png

Brugervenligt design

Når vores hold designer jeres digitale identitet, designer vi altid med fokus på god usability (brugervenlighed). Det betyder bl.a., at vi sørger for, at brugerne kan finde ud af at navigere på jeres side.

Vi kan samtidig lægge særlig vægt på fx

  • konverteringsoptimering
  • særlige funktioner
  • navigation
  • user Experience
  • best practice

Designprocessen

Vi starter designprocessen med et møde, hvor vi taler om, hvilke elementer jeres hjemmeside skal indeholde og hvorfor.

”Hvorfor” er et meget essentielt spørgsmål her, fordi alt for mange hjemmesider desværre bliver designet uden tanke for, hvad der skal være på dem, og hvem der skal bruge dem. Gør man det, risikerer man, at det er næsten umuligt at fylde indholdet på, når designet er færdigt, eller at vigtige funktioner er gemt langt væk på siden, mens flotte (men ikke så brugte) funktioner er placeret på forsiden. Vi sørger for, at jeres side bliver designet, så den passer til både jeres og brugernes behov.

Når vi er blevet enige om, hvad jeres side skal indeholde, og hvilke funktioner den kan have, sammensætter vi et forslag til et lækkert design til jer.

Forslaget tager udgangspunkt i

  • jeres behov for plads, funktioner og indhold
  • jeres visuelle identitet
  • best practices i jeres branche
  • god usability

Vi starter med at designe forsiden, så I kan se, hvilken retning vi foreslår, at I tager med jeres visuelle identitet. Dertil designer vi en række wireframes, der viser, hvilke elementer og funktioner de øvrige sider på jeres hjemmeside skal indeholde. Når I har godkendt designet, fylder vi det på alle wireframes, og præsenterer det for jer igen.

blur-close-up-design-196645.jpg

Fordelen ved wireframes

Fordelen ved at arbejde med wireframes fremfor færdigdesignede sider er, at I har mulighed for at komme med input til navigationer, funktioner og content langt henne i processen – en vigtig learning vi tager med os fra flere af vores tidligere kunder.

Det er nemlig ofte lidt af en øjenåbner at se et design blive til, og det sætter tit gang i en masse gode ídeer. Derfor skal der være plads til at komme med idéer til nye funktioner og navigationer mv., når I har set designet. Hvis I først for mulighed for at komme med ændringsforslag senere i processen, bliver det meget mere tidskrævende (og dyrt) at lave om på, hvis selve kodningsarbejdet først er gået i gang.

Responsivt design til alle platforme

Jeres digitale univers skal selvfølgelig være tilgængeligt på tværs af alle platforme, så vi udvikler kun responsive designs. Det betyder, at jeres brugere får den bedst mulige brugeroplevelse, uanset om de besøger jer fra arbejdscomputerens store skærm, mobiltelefonens lille eller noget ind i mellem.

Dem har vi lavet design til